O samochodach
Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszego forum!!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum O samochodach Strona Główna
->
Alfa Romeo
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Powitanie
----------------
Witajcie
Tutaj rozmawiamy o Samochodach.
----------------
Seat
Alfa Romeo
Informacja o skrótach używanych w samochodach do określania bezpieczeństwa.
Audi
Skoda
BMW
Mercedes
Sport
----------------
XX Zimowe Igrzyska Olimpijskie Turyn 2006
Informacje o poszczególnych konkurencjach i arenach
Mistrzostwa Świata Niemcy 2006
Eliminacje Mistrzostw Europy 2008
Informacje o sporcie
Skoki Narciarskie- Puchar Świata Sezon 2005/2006
Orange Ekstraklasa
Informacja
----------------
Do pobrania
Fora Partnerskie
----------------
Fora zaprzyjaźnione.
Informacje z kraju i świata
----------------
Informacje z kraju i świata
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
admin14kajetan
Wysłany: Nie 20:14, 12 Lut 2006
Temat postu: Samochód Koncepcyjny
Projekty, które odciskają swoje piętno na przyszłości, "samochody koncepcyjne", są motywującą podstawą projektu. Ich debiuty mogą być odczytywane jako swoistego rodzaju prezentacja celów, ku jakim zmierza firma.
W połowie lat osiemdziesiątych powstało Proteo, model, który odzwierciedlał charakter i kierunek zmian, jakie wówczas zachodziły na wielu poziomach. Proteo to istotny punkt zwrotny dla firmy pod względem ideologicznym, formalnym i konstrukcyjnym, prekursor modeli lat dziewięćdziesiątych. Modele 145, 146, GTV i Spider można uznać za powstałe na bazie tego prototypu.
Druga połowa lat dziewięćdziesiątych przyniosła kolejną strategiczną zmianę w projektach i filozofii korporacyjnej Alfa Romeo, wykorzystującą historię i tradycyjne zaangażowanie w sporty samochodowe. Pierwszym, konkretnym przykładem tych zmian był powstały w 1996 roku prototyp Nuvola, uważany za ucieleśnienie nowych pomysłów. Sugestywny charakter i aerodynamiczna stylizacja, sinusoidalne linie o delikatnych, niemal niezauważalnych krawędziach, nadających im wrażenie napiętych mięśni - Nuvola była przedstawicielką sposobu myślenia, który później zaowocował pojawieniem się takich modeli, jak 147, 156 i 166.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin