O samochodach
Serdecznie zapraszamy do korzystania z naszego forum!!!
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum O samochodach Strona Główna
->
Alfa Romeo
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Powitanie
----------------
Witajcie
Tutaj rozmawiamy o Samochodach.
----------------
Seat
Alfa Romeo
Informacja o skrótach używanych w samochodach do określania bezpieczeństwa.
Audi
Skoda
BMW
Mercedes
Sport
----------------
XX Zimowe Igrzyska Olimpijskie Turyn 2006
Informacje o poszczególnych konkurencjach i arenach
Mistrzostwa Świata Niemcy 2006
Eliminacje Mistrzostw Europy 2008
Informacje o sporcie
Skoki Narciarskie- Puchar Świata Sezon 2005/2006
Orange Ekstraklasa
Informacja
----------------
Do pobrania
Fora Partnerskie
----------------
Fora zaprzyjaźnione.
Informacje z kraju i świata
----------------
Informacje z kraju i świata
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
admin14kajetan
Wysłany: Nie 20:26, 12 Lut 2006
Temat postu: Prowadzenie
Całkowita kontrola
Jazda bez zarzutu, doskonałe reakcje i zwinność na różnych nawierzchniach, szybkie odzyskiwanie toru jazdy po gwałtownych manewrach, szybkie, łatwe i kontrolowane zmiany pasa, doskonała stabilność w zakrętach. Dla Alfa Romeo prawdziwa przyjemność z jazdy pojawia się wraz zaawansowanymi układami zawieszenia, zastosowanymi w różnych modelach.
Zawieszenie
Czterowahaczowe przednie zawieszenie
Nazwa pochodzi od sposobu, w jaki drążki przymocowane są do kół, tworząc czworobok. Pochodzące z Formuły 1, zawieszenie to dba o stabilność przednich, napędzanych kół poprzez zwiększanie pochylenia osi na zakrętach, co zapewnia optymalną przyczepność. Celem jest utrzymanie kół w pozycji prostopadłej do nawierzchni i w efekcie zapewnienie najlepszej styczności powierzchni opon z drogą. Jednocześnie koło może nieco przesuwać się do tyłu, jeżeli napotka na przeszkodę.
Kolumny McPhersona w tylnym zawieszeniu
Najważniejszym zaletami kolumn McPhersona jest prostota i kompaktowe wymiary. Niezależne zawieszenie zapewnia lepszą kontrolę wszystkich ruchów kół, pochłanianie uderzeń i wibracji oraz wyższy komfort. Kiedy koło napotyka przeszkodę (włazy kanalizacyjne, szyny tramwajowe, nierówne powierzchnie, etc.), pochłania ono uderzenie, a jednocześnie utrzymuje maksymalną stabilność kierunkową, tak w linii prostej, jak i na zakręcie. Zawieszenie poprawia geometrię kół po ostrych manewrach i podwyższa ogólną stabilność.
Tylne zawieszenie wielowahaczowe
Niezależnie zawieszone koła z niskim skrętnym wahaczem stabilizującym i trzema cięgnami, koncentrycznymi sprężynami na amortyzatorach i drążkiem stabilizatora. Taki układ zwiększa przyczepność i stabilność oraz zapewnia doskonałe zachowanie się pojazdu podczas zmian pasa oraz w przypadku nagłych manewrów i kontrmanewrów. Ogromny wkład w bezpieczeństwo jazdy.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin